beslut

nu har jag beslutat att jag ska bli nyttigare och sluta äta så mycket godis som jag gör. istället ska jag börja ära frukt och nötter och till frukost ska jag börja dricka juce och äta youghurt med müsli istället för att äta vitt bröd och dricka oboy, och så ska jag börja röra lite mer på mig typ gå ut och ta lång promenader! nu ska jag komma i form till sommaren! :) på tisdag ska jag iväg och sola för jag vill ju få färg till skolavslutningen och då måste det börjas i tid! en brun kropp till en vit klänning är så himla fint!! synd bara att jag har så svårt att bli brun :( någon som har något förslag på hur man kan gå till väga?
jag har aldrig testat brun utan sol är det bra? i sånna fall har ni något speciellt favorit märke? 

jag har kollat runt lite på internet och hittat 5 klänningar som jag gillar men vilken av dom tycker ni att jag ska köpa till studenten?


1. klänning från tradera budet ligger på 279 kr

    

2. klänning från tradera budet ligger på 625 kr   3.klänning från wear it 499 kr



4. klänning från modegallerian 389 kr                 5. klänning från modegallerian 589 kr

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag ska oxå börja röra mer på mig , ta promenader tillsammans ? :D <3

2010-04-25 @ 22:59:27
URL: http://eemzb.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

ja visst är de :D ska bara lära mig att gå 100 i dem innan jag ger mej ut i dem ser så roligt ut när folk inte kan gå i dem :P

2010-04-26 @ 07:54:40
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0