You wake up every monday then suddenly it's sunday and the week is gone!

Jaha då var denna vecka slut! Idag så kom farmor och farfar hit från Finland. Dagen har jag mest spenderat med att övat på danserna och så inför dansens dag som är nästa vecka *pirrigt*, vi ska dansa till michael jacksons beat it och thriller, och så ska vi dansa en mordern dans till en låt som jag inte vet vad den heter. Det ska väl bli ganska roligt förutom att jag har scen skräck! Fast iof så gillar jag att synnas och fånga folks uppmärksamhet. Det är ju en ganska dålig kombination tycker ni inte det?

Ja ja nu ska jag nog sätta mig och göra lite läxor så att jag kan slippa stressa nu mot slutet med en massa uppgifter. Jag bloggar vidare imorgon


Här är en bild på mig som är ungefär 1 år gammal: 


Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- okej! :) jag har inte varit typen som gillar jeansjacka förut, men nu har jag fått upp ögonen för det lite extra ;d

2010-04-25 @ 21:40:50
URL: http://danielas.se
Postat av: D A N I E L A ♥

- det tror jag säkert du gör, du ser bara det inte sjävl:)

2010-04-25 @ 22:20:25
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0