Jag har bara 1 dag kvar 1 dag kvar 1 dag kvar! :D

god morgon :)

Imorgon så är det dags för studenten! :) och gud vad pepp jag är!!!!

Idag så ska vi fixa till våran studentvagn och grilla hemma hos Moa kl 14.00. Men jag kommer komma lite senare för min buss från stan går 14.05..

Igår så var det skoj på 5-kampen (mitt lag kom 3:a av typ 5-6 lag!)
Men sen var det inte lika roligt när det slutade. Jag, Della (syster), Malin och Natalie gick till mcdonalds för Natalie var hungrig sen på donken så ville Malin åka hem för hon var trött och Natalie ville gå till Pontus för hennes kille var där och kollade på film. Medans jag som hade hoppats på att vi skulle gå till en och en halv blev lite ledsen för att ingen av dom ville gå dit med mig. Det är inte deras fel alla kan bli trötta och jag klandrar inte dom som vill umgås mer med sina pojkvänner heller. Så jag gick iväg från donken tillsammans med Della och så smsade jag Angelica och frågade om hon var på en och en halv, och det var hon. Så först så gick jag och Della till Emilia för att se hur hon hade färgat håret (brunt med blonda slingor) det var jätte fint i alla fall. Efter det så drog vi till en och en halv, men insläppet var stängt för att det var fullt, så besviken som jag var så sa jag hej då till Della sen så gick jag hem och satte igång en film sen så efter filmen så gick jag och la mig.

Vad händer idag då? :)

Kommentarer
Postat av: ciiz

jag tog studenten föra veckan :) ha det så jätte kuul !

2010-06-10 @ 12:52:26
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0