my day, and my night

Hej nu har jag kommit hem från Falun :) Della (syster) hittade en jätte söt klänning till avslutningen och Malin hittade kläder till sin date som hon ska på imorgon ;) jag köpte ingenting!
På falu kalaset så var det också rix fm festival och det var en massa olika band och artister som spelade och sjöng bland annat Anna Bergendahl. Men det var ingenting som var riktigt min musik smak trots att det var en hel del låtar som man kände igen! Det som typ var bäst var nog när Eric Saade sjöng man boy men jag missade det mesta eftersom Della var tvungen att gå på toa -.-' Pappa kom och hämtade4 oss vid 22.00 tiden och nu är jag hemma helt slutkörd och med huvudvärk.... Så nu så ska jag sätta mig ner och kolla på how I met your mother! sen så ska jag sova så
God natt med er alle sammans!

Kommentarer
Postat av: emelie

Godmorgon Sovit gotT?

2010-06-05 @ 08:47:45
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: jjoseeefiin

allt bra?

2010-06-05 @ 10:53:46
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0