Uppdatering

gårdagen var rolig! :)
Jag och Malin drog iväg på studentfest! Först så kollade vi på när folk spelade volleyboll, men vi tyckte att det blev kallt så vi gick hem till mig och spelade kort, lyssnade på musik och drack lite. Sen så drog vi upp på stan för att träffa lite fler folk. Sen bar det av ner till mcdonalds och sedan vidare till en och en halv. Kvällen var jätte rolig och folket jätte trevligt!

Idag så har jag varit med klassen ut till våran klassföreståndare och där har vi fikat och kollat runt hemma hos honom. Sen så skulle jag Natalie och Anna in till stan för att äta mat med dansarna och sedan kolla på en inspelning från våran musikal som vi hade i början av det här året!

Så det är väl vad som har hänt än så länge!

vid 19.00 så kommer Malin och Natalie hit för att kolla på film och vid 22.30 så bär det av till en och en halv för att umgås med lite fler vänner det är ju karaoke kväll på en och en halv :)

PS: DET ÄR BARA 3 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN!!!!!!!!!! <3<3<3<3

Hur har eran dag varit då? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va du är fin, bara så att du vet :)

2010-06-10 @ 01:30:15
Postat av: thaipinnen ♥ - gör gratis designer

sv; varit i gotland på klassresa, pluggat och sånt, självdå?:D

2010-06-10 @ 11:31:16
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0