Uppdatering

Hej hej

Jag måste bara säga herre gud vad dålig jag har varit på att uppdatera!!!! Och förlåt för det men jag har inte haft en tanke på att sitta vid datorn de här senaste dagarna.

Midsommar firade jag med familjen hemma hos mormor och morfar sedan åkte jag in till stan och var på fest med Malin hos Angelica och Robin. Sen så åkte vi in till stan till en annan fest men jag tröttnade och gick hem..

Imorgon börjar Peace & Love och jag ska försöka ta mig dit då och fixa mitt inträdes pass, och om det inte går så får jag vänta till på tisdag tills jag får det.. Jag jobbar på peace & love på fredagen men de andra dagarna är det bara att tuta och köra!

Några av banden som jag och Malin ska gå på är:
A day to remember
Adept
D.A.D
Jay-Z
Kim Wilde
Lilly Allen
De lyckliga kompisarna
m.fl

Synd bara att jag missar: As I lay dying!

Ska ni på P&L då?
Om ni ska vilka band ska ni lyssna på?


Här är en låt av bandet som jag vill se men som jag missar! :/



Kommentarer
Postat av: LINA SANDSTRÖM

förlåt för sent svar hörru ..

SVAR: okejokej mys :D allt bra annars? :)

2010-07-04 @ 23:46:33
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0