Black-red-and-white

Jag har jämt varit en sån person som har hatat att gå i högklackat, och ha klänning och kjol på mig. Jag har helt enkelt varit en liten pojkflicka hela mitt liv. Jag har sportat mer än jag har tänkt på kläder och smink.
Jag började gilla smink när jag var 13 år och började på högstadiet. Men jag gillade fortfarande inte att ha klänning eller kjol. Det är inte förrän nu på senare tid som jag har kunnat ta på mig en klänning och faktiskt tycka att jag ser bra ut i den. Jag har fortfarande svårt för läppstift.

Men jag måste bara säga att ett matt rött läppstift tillsammans med svartskuggade ögon och en vit T-shirt med något fint tryck och svarta tighta jeans är så himla snyggt!
Eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0