Happy new year!! <3

Mitt nyårsfirande var riktigt trevligt! :) jag lagade nyårsmiddag med familjen sen så satt vi och åt den (tacos) och bara myste. Efter det så spelade vi tv-spel <3 Vid 19.30 kom Malin och Oskar och vi umgicks tills det var dags att dra iväg till Henke på fest! Där träffade vi ännu fler trevliga människor! vid 00.00 slaget så drog vi ut och smälde raketer sen så drog en del av oss upp på stan för att kolla vilka som var ute. Uppe på stan träffade jag ännu fler människor som jag kramade om och önskade ett gott nytt år! :) Efter det så drog jag tillbaka till Henke där en del satt kvar och lirade singstar, sen vid 2-3 tiden någon gång så gick jag hem och tog en bakis tablett och la mig.

Jag hoppas att detta året kommer att bli 100 gånger roligare och att jag och även ni andra kommer att uppleva nya saker och att vi kommer att få fler vänner, och ha superkul med dom som vi redan har! Så gott nytt år på er alla och hoppas att erat 2011 blir awesome!

Jag började denna dag med att gå in till min mamma och sätta mig och spela tv-spel med mina småbröder. Efter det så gick jag och Della och hennes pojkvän Dino och handlade pizza. Sen har vi bara hängt och kollat på film och spelat kort :) Nu så ska jag sätta mig och fortsätta kolla på andra sesongen av skins!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: pauli♥

hittar du p åikv då? :)

2011-01-02 @ 00:02:10
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Martina

Sv: Härligt! Ja jag hade en underbar nyårsafton! Ha en härlig måndag! :-)

2011-01-03 @ 10:15:47
URL: http://martinalindens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0