Midsommar helgen <3

Hej hej!
Helgen var helt underbar om man bortser från att en av mina kompisar fick snefylla på fredagen och att jag och min syster började bråka! Jag var först hem till mormor och morfar med familjen - mamma och åt midsommar middag sen senare på kvällen så åkte jag in för att gå på fest hos Andreas. Där hade vi det jätte trevligt! Efter ett tag så skulle vi dra till Jimmy. När vi kom dit så fortsatte festandet. Jag och min kompis som fick snefylla gick hem till henne. För jag kände att någon måste ju ta handom henne när hon var så ledsen och full!
Dagen efter (LÖRDAG) så åkte jag t till garpenberg igen för att fira min morfar som fyllde 60 år. Vi fikade och åt tårta och grillade. På kvällen blev jag medbjuden till säterdalen av Jennie som ville festa. Så jag åkte med min tremänning in till hedemora och fixade iordning mig hemma innan jag gick ner för att vänta på att jag slulle bli upp plockad av lastbilen med flaket där alla satt och festade och lyssnade på musik. Det var riktigt roligt!!! Nere i säterdalen så kollade vi på Billy och när Drängarna spelade så satt vi i öltältet och lyssnade. Jag träffade även Andreas, Elin, Dennis, Alexandra och Jon nere i säterdalen vilket var en trevlig överaskning!
I söndags så tog jag det bara lugnt förutom att jag flyttade över lite mer saker från lägenheten så snart har jag bara städningen kvar!!! :D jag passade också på att tvätta medans jag ändå var igång i andra lägenheten! Så nu är alla mina kläder rena igen! <3
Idag så har jag packat inför P&L och tittat på ett gammalt avsnitt av ANTM. Nu ska jag sätta mig och kolla på pretty little liars här på datorn och vänta på att maten ska bli klar.
C'ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0