Helgen (Cheer DM)

Nu i helgen så har jag varit upp med cheerleadingen och tävlat i DM i Huddiksvall! Vi åkte på Lördagen till Järvsö där vi skulle sova. Vi åt taco buffé sen så satte Erica igång med att fixa allas hår (det blev jätte fint!) sen så gick jag och la mig runt 23.30 för vi skulle ju upp tidigt på söndagen! På söndagen gick jag upp klockan 05.15 och väckte Fanny som skulle duscha, halv 6 var den riktiga väckningstiden. Sen efter det så åt vi frukost och beredde oss på avfärd till Huddiksvall.
När vi kom till hallen så satte vi genast igång med att fixa på oss dräckterna och sminka oss. Sen så värmde vi upp och gick iväg till förträningen (man visar upp sitt program för domarna som ska kontrollera att man inte gör något man inte får osv.) Efter det så var det dags för lunch och klockan 12 startade invigningen. Vi gick upp och tävlade runt halv 2. Vi kom på 3:e plats av 5 tävlande lag och jag är jätte stolt över hur det gick för det var trots all de flestas första tävling!! Så Grattis till oss!! <3
Efter allt var klart så var det dags att packa in sig i bilarna och åka och äta sedan fortsätta vidare hem. Vi kom hem vid 21 tiden väldigt trötta men också väldigt glada!! :)

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

jag har precis vaknat, va gör du själv? :)

2011-03-24 @ 06:01:16
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0