Halloween helgen inleds med shopping på kupolen sen ut i hedemora ;P

ligger här i soffan med datorn och kollar runt lite på olika sidor just nu spelas pitbull-rain over me i lurarna. Snart bär det iväg till Borlänge för lite shopping med Emilia ;) jag måste köpa en vit skjorta och djävuls-horn och nätstrumpbyxor. Det är ju trots allt halloween imorgon! och om ni inte har räknat ut det så ska jag vara djävul ;P. skjortan ska jag köpa till jobbet ^^ Det kanske kommer upp bilder från halloween senare under nästa vecka men jag kan inte lova nått! ;) hoppas att ni alla får en jätte häftig halloween! ;D

Kommentarer
Postat av: K A R I N

Hej!

hoppas att du fått en bra start på denna månaden?

har ni fått snö än?

2011-12-01 @ 16:08:02
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0