jobb

ja ni!
Jobbet som jag skrev om tidigare jag sa upp mig andra dagen för jag kände att det inte var något jobb för mig! Men jag tror att jag ska söka jobb som stöd person istället för jag tror att det skulle passa mig bättre eftersom jag är en soial person oh jag vill jobba med att hjälpa folk utöver mitt andra jobb som black jack croupier! :) Nä nu ska jag f'n försöka ta tag i det här med jobb så jag kan skaffa eget boende och körkort!
PEACE!
!
Jag vet att det ser ut som jag gräver mig mellan benen men så är inte fallet! xD jag rättar till shortsen! :P

Kommentarer
Postat av: Natalie

Så söt bild gullunge! vi måste hitta på något snart ju.. se nu har det gått typ länge igen :O host evigheter host ;)

2012-04-24 @ 11:35:23
URL: http://nataliesegnaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0