P&L + veckan efter!

Peace and Love var helt underbart! Jag och Malin skulle kampa men vårat tält blev blött första natten så det slutade med att vi tältade uppe hos Helena. Men vi höll ändå till på kampingen!. Vi träffade en massa trevligt folk med!!
Banden som vi såg var jätte bra!! Men snyggast var nog lätt sångaren Theo i Mary Fay och Gitarristen och sångaren Roger i De Lyckliga kompisarna!! <3 Bästa bandet var A Day To Remember och mest ös var det på Adept! På fredagen när jag skulle jobba så slutade konferansen innan jag skulle börja jobba så jag slapp jobba men jag missade ändå as I lay dying på grund av att jag väntade på att få börja jobba! jag skulle jobba medans de spelade...

Den här veckan som var så träffade jag och Malin Rasmus på tisdagen. Jag och Malin träffade honom på P&L. Vi drog och badade med han och hans kompis Nicklas (Nidas) och 2 till av deras kompisar. Men jag hade inga badkläder så jag kunde inte bada, Malin gick och skulle möta min syster och Pontus kom och gjorde oss andra sällskap. Vi satt väl och snackade ett tag men sen så skulle dom hem för att det blev för kallt och för myggigt!.

På onsdagen så åkte jag och Della och handlade en bikini till mig. Den var super fin (Turquse) och så köpte jag ett par örhängen med! På kvällen åkte jag Natalie, Simon och Andreas ut till Vikmanshyttan för att bada med Rasmus.

På torsdagen så hade vi premiär med spökvandringen! Så då tjänade man 200 kronor för att spela teater i ca 1 timme :)

På fredagen så blev jag bjuden på fest av Rasmus och jag drog med mig Tapper (Andreas) det var jätte roligt där sen så när festen var slut så drog vi in till stan och gick först på en och en halv sen när det stängde så gick vi till kingen. Efter att kingen hade stängt så gick vi till mcdonalds för killarna var hungriga. Vid 4 halv 5 tiden på morgonen så fick Rasmus kompisar skjuts hem till Vikmanshyttan igen och Jag och Rasmus gjorde Tapper sällskap hem till honom sen så gick vi 2 hem till mig och sov.

På lördagen så åkte jag, Tapper och Malin till Vikmanshyttan igen och badade med Rasmus och Jimmy och efter det så åkte vi hem för Malin skulle städa för hon fyllde år på söndagen. Hemma hos mig blev det lite fest och jag lovade mamma att jag skulle kolla till henne under kvällen och ta hand om henne så jag drack inte så mycket.

På söndagen så hämtade jag och min mamma mina bröder som hade varit i Sala. Sen så hände det inte så mycket mer minnesvärt den dagen

Idag så har jag bara tagit det lugnt! :)

Och för övrigt så tar det här varma vädret kol på mig jag tror att jag ska smälta bort och nu är jag förkyld också så jag kan inte bada heller :/

HUR HAR ERAN SOMMAR VARIT ÄN SÅ LÄNGE? <3

Kommentarer
Postat av: >> BARAMAJAAS <<

bara bra:) själv ?

2010-07-12 @ 20:37:35
URL: http://baramajaas.blogg.se/
Postat av: Gabriella

ha en fin dag :)

Postat av: MyzaaN

tackar ;D kul att du gillar dem :d kram

2010-07-13 @ 12:48:36
URL: http://myzaans.se
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; barar bra, självdå?:D

2010-07-14 @ 18:26:48
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0