Dance on tables or sit in the corner!

Hej hej..
Sitter här och poppar musik. Har precis fixat i ordning mig och snart ska jag och Emelie iväg på för fest hos Sanna och Krille. Det ska bli jätte kul! Set senare så bär det av ut på karaoken där vi också ska träffa Jennie och kanske Fredrik! :) Det ska bli AWESOME!
Helgen var också riktigt rolig! Jag och Emelie åkte med Fredrik till Långshyttan och var först hemma hos Mange med Patrik och Pontus. Efter det så drog vi ner till Patrik på fest! :P det var riktigt trevligt! Mycket nya och trevliga människor...Sen så sov jag och Emelie kvar hos Patrik. Jag med honom i hans säng och Emelie med Pontus på Patriks soffa! :P dagen efter så satt vi och kollade igenom hela säsong 1 + 2 av hem till midgård xD + några filmer på det. Patrik bjöd på pizza och Danne kom och hälsade på en sväng! :) Hela helgen var jätte trevlig!
Snart är det julafton och sen är det GOTT NYTT ÅR! :D
PEACE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0