Möbler

Här är lite som jag hittade på internet från Ikea.se och Jysk.se , visst skulle det vara fint med någon av de här modellerna i en liten etta!?. Jam måste bara säga att jag älskar tavlan från Ikea!! den är ENORM den är 140 cm bred och 200 cm hög! Men jag har kommit på att jag älskar svartvita bilder. Så vad tycker ni är det något att satsa på? jag har ett vit-svart marmorbord som jag får av min mamma när jag flyttar. Jag älskar min mamma!! 

1.bäddsoffa från Ikea 9 495 kr                                 2. Bäddsoffa från Jysk 3 500 kr


1. Tv-hylla  1400 kr från Jysk                               2.Tv-bänk 3 230 kr från Ikea


1.Tavla 1 495 kr från Ikea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0