Uppdatering

Som ni kanske vet så sov jag hos Malin i tisdags!
Vi kollade på film sen så lyssnade vi på musik, hennes mamma var också jätte snäll och köpte pizza! Det blev iof inte så mycket sova med tanske på att vi la oss runt 4 på morgonen och vi skulle gå upp klockan 7 för att vi skulle iväg till skolan som Malins mamma jobbar på. När vi kom till skolan så började vi öva för vi skulle dansa medans 9:orna och lärarna spelade fotboll.
När matchen började så började även vi dansa, och efter ett tag så hade vi lyckats få med oss de flästa 1:or (förstaklassare!) att dansa med oss. 9:orna vann matchen och vi fick pengar att åka och äta för. Sen efter vi hade ätit så gick jag och Malin hem till mig och började kolla på en film för vi väntade på att hennes mamma skulle sluta jobba.
När Malin hade åkt hem så somnade jag och sov i a 2-3 timmar. Sen så skulle vi träffas igen för att gå ut på en och en halv tillsammans med Ida som också var med och dansade!. Det var i alla fall en jätte bra dag! :)

Vad har ni haft för er då?

Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥ - gör gratis designer

sV; okej vad bra :)

2010-06-18 @ 08:08:32
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: jennifer

svara gärna på dagens fråga i min blogg =D

2010-06-18 @ 12:57:09
URL: http://jenniferforsmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0