En liten fråga för skojs skull :)

Hej allihopa!

Jag undrar hur eran "dröm kille"/"dröm tjej" skulle se ut och hur han/hon skulle vara! :)
Det skulle vara kul att få höra vad ni tycker är viktigt hos en kille/tjej både på insidan och utsidan! :)

Själv så föredrar jag Mörkhåriga, vältränade, brunögda killar som har en och annan piercin och tattuering. Det skadar inte om han ser solbränd ut heller!. ;) Killarna ska också vara snälla och våga säga vad de tycker och tänker, de ska vara spontana och kunna prata m.m!!

Jag vet att utsidan inte aär det viktigaste utan det är insidan. Men samtidigt så tycker jag ändå att utsidan spelar roll eftersom det är första intrycket av en person! Eller vad tycker ni? 

Här har ni ett exempel på en kille som jag tycker ser bra ut!:
Alex Meraz som spelar Paul i New Moon! <3


Kommentarer
Postat av: emelie

gör du ikväll då?

2010-05-18 @ 22:23:07
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: zoe

sv: d lugnt haha :D äru också twilight-besatt? haha

2010-05-19 @ 09:15:57
URL: http://zzoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0