Lördag & Måndag

hej
I lördags så åkte jag Della och Stefan till Falun för att möta Emilia, Rickard och lite mer folk, för vi skulle iväg på Granny Goes Street (en liten gratis festival). Vi kom dit innan Emilia och dom andra, så vi bestämde oss för att gå i förväg och kolla vad det var för band som spelade. Jag hade sån tur att när vi kom dit så spelade Mary Fay. Så jag missade inte ett enda band som jag ville se!. Det var en riktigt lyckad dag/kväll/natt, förutom att det blev väldigt kallt på slutet när jag och Della skulle ta natt bussen hem, ett + var väl ändå att det var en jätte snygg kille på bussen ;).

Några av banden som spelade:
hoffmaestro
Mary Fay
Neverstore
Kapten röd
Mimikry
Billion Dollar Babies
m.f


jag fick också en möbel i lördags av min moster. Det är en tv-bänk med ett vetrinskåp på ena sidan och ett vanligt skåp på andra sidan. Idag så hjälpte Tomas mig med att sätta ihop den och det blev jätte bra, förutom att vi var tvugna att improvisera ihop lite så att det skulle få plats.
Nu på kvällen så har jag städat lite och diskat all disk så att mamma ska slippa göra det imorgon, för vi ska ha städ dag imorgon! Jag har också lagt barnen för jag är barnvakt tills imorgon, så det är väl snart dags för mig att gå och sova, för jag ska upp med dem imorgon och se till så att dom fixar och gör allt de behöver göra innan skolan börjar imorgon!
Jag har också varit och handlat lite, och bokat tid på synsam för en synundersökning, för jag ska beställa månadslinser. Så jag ska kolla upp min syn på måndag, och så har jag förhoppningsvis linserna senast veckan efter.

PÅ ONSDAG FYLLER JAG 19 ÅR! :) fast jag känner att jag inte riktigt är redo för att fylla år än! Ni tycker säkert att jag är jätte konstig, för vem vill liksom inte fylla år? förutom dom som känner att dom börjar bli för gamla!. Men jag har en liten lätt panik ångest över att fylla år, men jag vet inte riktigt varför jag har det.



Jag och Della (min syster)


Kommentarer
Postat av: Blogcast / Jealii

Hej! Vad kul att du har samma intresse som mig och Sofie; alltså vampyrer. Bra fråga varför vi inte skriver om några böcker... vi kanske ska göra det någongång. Är det några speciella böcker du syftar på då inom vampyrvärlden? Jag vet att vi har skrivit om nya omslag för Twilight-sagan som ska komma nu snart, och anledningen till att vi skrev det var för att det var mest aktuellt just då.. men vi ska nog se till att klämma in någon bok här eller där. Glöm inte att följa oss via bloglovin´ så har du mer koll på vad vi skriver och vad du inte har läst :)

2010-09-07 @ 14:30:27
URL: http://vampiress.blogg.se/
Postat av: Blogcast / Jealii

Ja, jag har hört om den boken med aldrig tänkt så mycket på den mer än att ha lagt den på hjärnan :)

2010-09-07 @ 17:17:27
URL: http://vampiress.blogg.se/
Postat av: >> BARAMAJAAS <<

taaack:)

2010-09-07 @ 18:25:09
URL: http://baramajaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0