Grattis Emilia 18 år!!!! <3

Hej ville bara in här snabbt för att önska min kompis Emilia grattis eftersom hon fyller 18 år idag!! <3

Jag har redan varit hemma hos henne och både ätit middag (köttfärspaj) och efterätt (cheescake) och fikat (tårta)
Jag gick dit vid 14.00 och kom hem för ungefär 1 timme sen. Det var jätte trevligt där borta iaf!

Innan jag gick till Emilia så var jag till arbetsförmedlingen för att lämna in mina papper på att jag inte har något jobb än så att jag ska kunna få ut pengarna från försäkringskassan.

Senare ikväll så ska jag ut en sväng med Tomas och Dino och kolla vad om det är nå roligt folk ute. Men jag kommer inte att dricka eftersom jag ska upp och träna 09.30 imorgon. För imorgon är det första dagen på vårat lilla helg cheercamp! :D Jag och Alexandra blev satta på att hitta på en ramsa på 6 8:or mer rörelser till som vi ska lära ut imorgon! Ramsan och rörelserna hittade vi på igår innan träningen!

Slänger in en gammal söt bild på födelsedags barnet också! eller just ja hon är ju vuxen nu!! ;)



Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: pauli

ha en fin söndag!

2011-01-09 @ 15:11:24
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0