Tisdag

Hej!
Ja vad har jag gjort idag då?
Jag började dagen med att kolla på sjunde himlen <3 Sen var det dags att sätta igån att plugga. Jag räknade lite i min mattebok. Sen har ringt till dom som håller i min naturkunskaps utblidning och hört om jag behöver nå kursliteratur eftersom jag läser kursen via datorn. Det behövde jag så jag fick namnet på boken och han som hade skrivit boken. Så jag gick ner till biblioteket och kollade om dom hade den där, vilket dom hade. Så jag lånade den och sen har jag setat och försökt komma ikapp i naturkunskapen. Jag ligger efter med en uppgift och så har jag en som ska var klar senast imorgon och så har jag en annan som ska vara inlämnad senast 23/1. Just ja! innan jag började med natrurkunskapen så blev jag medlem på sidan där jag får min information om vad jag ska göra för något under kursens gång. Jag har också tvättat mellan 12.00-17.00. Så jag har väl inte haft den roligaste dagen idag!
Just nu så har jag tagit en lite paus så jag sitter här och skriver detta just nu samtidigt som jag lyssnar på Alexandra Burke - Bad boys

Vad gillar ni för typer av killar? (utseende,personlighet osv)
Glöm inte att prenumerera på min blogg via bloglivin!


Kommentarer
Postat av: Sara

Den låten är så grym! :)

2011-01-18 @ 18:17:44
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: MEREI

- löve this song!

2011-01-18 @ 18:28:03
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0