natt inlägg på "Lill lördag"

Japp då var min praktik äntligen slut!!! Och imorgon ska min farbror gifta sig så då ska jag iväg på bröllop :) men innan det så ska jag fortsätta flytta. Jag ska ju vara utflyttad senast den sista juni... På fredag ska vi fira min morfar som fyller 60 år, sen så blir det till å fira midsommar med familjen över dagen och så ska jag försöka ta mig in till stan och fira med kompisarna på kvällen ^^.

Nästa vecka ska jag iväg på Peace and Love <3 Någon av er som ska dit? :)
Just nu sitter jag och kollar på paradise hotel Danmark och efter det så ska jag nog ta och bädda ner mig själv och läsa lite så jag blir trött och kan sova senare! Just nu så läser jag Maryan Keyes bok "När Lucy Sullivan skulle gifta sig"

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

tack så mycket :)

2011-06-23 @ 07:28:22
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0