Party, Jobb och suprise från daddy! :)

Är väl på tiden att man uppdaterar bloggen lite! :P Det jag har haft för mig är väl att jag har festat lite mer än vad jag borde och så jhar jag jobbat! Inte nog med det så berättade pappsen min att han betalar en intensivkurs åt mig så jag kan ta det där j*vla körkortet någon gång! Så Jag åker antagligen till Norberg den 13:e Maj och stannar där till den sista! :P ska säkert hinna ut en sväng någon helg där och göra stan lite osäker! ;) Men men vi får se hur det blir med den saken! Måste ju försöka vara lite ansvarsfull så det kanske blir till å hårdplugga under de 2½ veckorna som jag är där! Nu ska jag F*N lyckas ta det där körkortet!!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0