jobb

hejsan!
idag så har jag bara legat och tagit det lugnt eftersom jag har ont i ryggen. I fredags var jag på en arbetsintervju och efter intervjun så skulle dom välja 8 stycken som dom gillade mest som skulle få gå vidare till utblidningen och prova på jobb i 3 dagar! Jag gick vidare! så nu väntar jag bara på att dom ska ringa och berätta när och var utbildningen ska hållas! :)
För er som undrar så är jobbet som jag har sökt medlems rekryterare. Det jobbet går ut på att man ska gå ute på stan och informera folk om rädda barnen så att dom ska vilja bli månadsgivare :) Jag är en väldigt öppen och social person så jag tänkte varför inte göra någonting bra med det. Samtidigt som man tjänar pengar? ^^
Jag kommer även att kunna ha kvar mitt andra jobb också som black jack croupier. Eftersom det ena jobbet är på dagtid och det andra på kväll/natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0