Gnäll

Fy vad förkyld jag är!! det är en pina och det hjälper ju inte att man måste vara i skolan heller bara för att man inte har feber. Det rinner i näsan hela tiden och jag har huvudvärk och jag nyser nästan hela tiden ingen bra kombination om ni frågar mig! 
Någon annan än jag som tycker att man borde få stanna hemma från skolan om man är förkyld fast man inte har feber?

Hungrig är jag också! Det var ingen god mat i skolan idag så jag har bara ätit en banan än så länge till lunch och jag slutar inte skolan förrän klockan 16.10 hur ska jag orka med detta?? 

så här frisk känner jag mig just nu

vilket suger med tanke på att jag har prov imorgon och på onsdag och så har jag rep inför dansens dag imorgon och så är dansens dag på torsdag! hade jag kunnat valt en bättre vecka att bli sjuk på??

(bilden är tagen från google.se)

Kommentarer
Postat av: I D A :)

sv. ihhi ja låten var faktiskt nice ;) allt bra?

2010-04-26 @ 15:05:17
URL: http://idaelfs.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi okej tack för att du sa det :) <3

2010-04-26 @ 16:08:06
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0