god morgon

god morgon allihopa! :)
Igår så fick jag för mig att jag hade slarvat bort mitt bankkort så jag sprang runt som en galning och letade här hemma efter att Malin hade åkt hem. Men jag kunde inte hitta kortet så jag ringde mamma som var på jobbet och hon hade inte tid att prata så hon skulle ringa upp mig idag. Jag har precis pratat med henne nu och det visade sig att kortet var hemma hos henne. Jag hade lyckats ta med mig mobilen som låg på kortet men inte kortet när jag drog iväg på syudent fest i fredags! Så nu är klumpen i magen borta! :)
För övrigt så har jag tvätt dag idag från kl: 17.00 idag till 17.00 imorgon! :P

Vad händer hos er då? :)


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

skönt att det inte var borta :)

2010-06-15 @ 18:11:45
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0