breakdown

Kul kul.. Nu är det 3 dagar sen jag solade och jag ser fortfarande ut som en kräfta! jag kan inte visa mig ute längre! Men jag fick ju också så klart för mig att jag skulle se ut så här förevigt så jag bröt ihop och tårarna bara rann ner hela tiden. Pappa är iväg och köper kylbalsam till mitt ansikte och min kropp och Tomas kommer ikväll för att kolla hur illa det är. Men jag kan då säga att jag inte kan gå till skolan på ett tag för jag kan knappt gå för att det gör så ont på hela kroppen :/

Men nu ska jag försöka sluta klaga också!
Idag fyller min lillebror 13 år, och eftersom jag inte har kunnat gått ut och köpt något till honom på grund av hur jag ser ut, och för att jag har inga pengar just nu, så ska jag rita en Link teckning till honom som han så länge har velat ha! :) Men eftersom jag var sjuk i torsdags så får jag inte komma på kalaset idag :/
Men men..

GRATTIS SIMON! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0