Cheer camp

nu i helgen så hade vi i HCIF ett cheer camp för vårat tävlingslag. På lägret så började vi gå igenom bitar av tävlingsprogrammet. Så vi tränade in ramsan, började på de olika bygg vi ska ha och, hade lite gymnastik och övade även på de danser och hopp som vi ska ha med! Vi tränade från kl 10.00 till ungefär 20.00 på lördagen sen så sov jag och tävlingslaget kvar medans resten av tränarna förutom Jonas som sov i ett eget rum åkte hem. Jag var tvungen att stanna kvar och sova eftersom de behövde någon som var över 18 år som skulle vara ansvarig för allt under kvällen. Jag ville inte för jag mådde inge bra men jag ställde upp ändå.
På söndagen så började vi träna vid 09.00,10.00 till 18.00 på kvällen. Då fortsatte vi att öva på alla sakerna + att vi började sätta ihop och köra början på vårat tävlingsprogram. Sen när vi slutade träna så var det dags att gå och äta och börja städa undan. Sen så fick vi sluta.

Idag så har jag varit och träffat rektorn och fått information om hur det kommer att gå till när jag läser in det ämnet som jag ska läsa in. Sen så har jag bestämt mig för att inte flytta hemifrån för jag har inte råd att göra det riktigt än. Vilket är väldigt surt men jag måste tänka på min hälsa och jag mår jätte dåligt om jag ska behöva stressa upp mig för pengar som jag inte har till hyran. Så det känns väldigt tråkigt att behöva göra som jag gör men jag har inget annat val! och eftersom min mamma och Tomas har lovat bort mitt rum till min syster så måste jag dela det minsta rummet med en av mina bröder som blir 8 år i år. Så det ända possitiva som jag ser i det är att han är hemma minst av mina syskon. Så jag kommer att sova varannan vecka i säng och varannan vecka på madrass. Inte nog med det så har rummet skitfula tapeter och jag är tvungen att lämna mitt rum som blev omtapetserat efter min smak till min syster!! Mitt rum som jag hade innan det rummet som jag nu ska få ha hade mörkgråa väggar med en fondtapet som också var mörkgrå fast den hade även silvermönster i sig. Det rummet som jag nu ska dela med min bror har vita tapeter med rosa små rosor överallt! *USH!!!*

It sucks to be me right now!!

Kommentarer
Postat av: pauli♥

gud va bra :)

kram

2011-01-10 @ 19:22:25
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: pauli♥

tack ska du ha finis!

haft en bar dag?

2011-01-11 @ 23:29:26
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: malin

sv, ja visst är den!

2011-01-12 @ 19:32:53
URL: http://malineannamariana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0