trött, lätt irriterad, pms, med ett lyckligt slut förhoppningsvis! ^^

my greatest fear
is that PMS
doesn't exist
and this is my real personality!
Hej hej..
Haft en jätte konstig dag idag!
Jag har varit på allmänt dåligt humör idag och jag har tagit allt som folk har sagt till mig på aett negativt sätt. Kan det vara pms måntro? jag är irriterad på cheerleadingen för att våran tränare inte kan tänka i tid utan dka göra alla saker i sista sekund. Nu så har vi bara 4 veckor på oss tills vi ska kunna vårat tävlingsprogram som är på 2 ½ minut. Vi har tränat på det i max 1 vecka! Så visst siter lite men jag fattar inte varför hon jämt ska vara ute så sent med tävlingsprogram? Egentligen så ska man redan börja planera och sätta ihop ett program på hösten! Så man har tid på sig att öva in det i god tid och små putsa på de ställen där det behövs! och man har flera månader på sig att träna in det istället för bara ca 6-7 veckor! jag har blivit sparkad i ansiktet 2 gånger idag och fått 1 spark på halsen. Visst är det sånt man får ta i denna sport! men när jag känner vad jag gör fel och min tränare säger att jag ska göra på ett sätt som bara gör att jag kommer att få mer sparkar då reagerar man!
Det är inte bara på träningsplan jag känner mig sur och allmänt irriterad! et är även hemma! Jag har ingen ork och att hela tiden ha folk runt omkring sig kan vara jobbigt när man känner som man gör! Det kan räcka med att någon bara säger - ska du verkligen ha den där tröjan på dig? så kan det sluta med att man antingen börjar gråta eller så blir det världens tjafs!
så jag har bara en allmänt jobbig dag idag! Hoppas att den har gått över imorgon. För då ska jag ut på krogen med Emelie och hennes kompisar! :) och om det blir som jag hoppas så kommer en vän till mig som jag inte har träffat på över 1 år hit i helgen och ska umgås! :) jag hoppas verkligen att han kan! Jag ska även ut på krogen och umgås med Malin som jag inte har umgåtts med på 100 år känns det som! och det ska bli super kul!!! :D
vad händer för er denna vecka då?

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Jobbigt när man känner så :(

2012-01-25 @ 15:45:06
URL: http://maddisenj.se
Postat av: M I N I I Z Z A

okej, låter bra de:)

2012-01-25 @ 16:02:16
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

2012-01-28 @ 16:51:01
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Clara

Fin design =)

2012-01-28 @ 20:07:34
URL: http://ofcgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0